Alla inlägg under juni 2008

Av memory - 25 juni 2008 20:35

Jag har faktiskt en riktigt bra anledning denna gång till varför de va ett tag sen igen, jag har inte varit hemma för de första! jag har varit långt bort där internet inte fanns, vet inte om dom som bor där ens vet om det finns, haha, nä men de är klart dom gör,men just där jag va fanns de inget internet, sen så började jag att jobba i måndags, så jag är inte ritkigt jätte van än med att kliva upp tidigt och jobba hela dagen, så jag sover typ nu bara på kvällarna, men jaa nu så ikväll gjorde jag inte det :):)

Jaa då vet jag inte mera jag kan säga, jag ska bort i helgen igen, inge internet igen, fast kanske kan fixa de ändå :) får se:) :)

men nu måste jag gå, måste städa lite, och göra lunch till imorgon :)

skriver jag lovar puss:* 

Av memory - 19 juni 2008 11:02

ja de var återigen väldigt längesedan jag skrev och sist jag skrev skrev jag oerhörrt mkt, förklarade lite hur saker ligger till, jag berättade litegrann om Honom.

men jag har inte tänkt göra något mer sådant nu, utan det får bli annan gång, som jag sägertil allt, men just nu fortsätter jag på de spåret :P

Jag är sjuk, har ont i halsen, har hosta o huvudvärk. de suger ! Jag hatar det och det är midsommarafton imorgon.

jag har panik!

jag vet inte vad jag ska ha på mig, och jag vet inte vad jag ska göra.
jag vill hja något riktigt jätte fint :D så att om jag skulle träffa honom, skulle jag inte se ut som värsta slusken ;)

saker och ting har ändrats riktigt mkt mellan oss två, jag och Han.

men detaljerna får ni lite senare, kan iaf säga att det är bättre :)

fst detaljerna kommer sen, jag lovar

jag måste dra mig, annars blir jag seen till jobbet.

hejdå

pusshej:*

Ovido - Quiz & Flashcards