Alla inlägg den 10 augusti 2008

ja.

Av memory - 10 augusti 2008 18:58

förlåt, jag la bara ut tre klipp från youtube igår och skrev ingenting, och de var som sagt VÄLDIGT längesen jag skrev. Och ärligt, jag kan inte säga varför de är så, kanske pga sommaren ! Sommaren som kom och försvann lika fort.

Nä men jag har gillat denna sommar, fast på samma gång har allt gått åt helvete och allt har bara blivit skit, men ändå så gillar jag denna sommar :)

"hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad!"

Som jag sa, de är bra denna sommar. Den är inte slut än egentligen, de bara känns som de och verkar som de, men alla vet att den är inte det.

Vad har jag gjort i sommar då? Varit borta och borta och borta och aldrig hemma för de mesta skulle jag tippa på, där kom ännu en anledning som kan vara orsaken till varför jag ej skrivit. Sen har jag varit utomlands , träffat honom för första gången på ett tag faktiskt. jag gillar det!

Att jag träffa han alltså, 

fast där har de gått åt något håll, vilket vet jag inte, men jag gillar de inte iaf, tror jag?

Äsch. Kan heller inte förklara hur det är, för jag vet knappt själv. :O

Det går bara inte.

Men nu måste jag gå, folket för ikväll kom, men vi får höras

och ni får alla ha en bra kväll, PUSS! 

Ovido - Quiz & Flashcards