Alla inlägg den 20 september 2008

Av memory - 20 september 2008 18:55

Jag var hemma i fredags, halv dag :) Försov mig litegrann, eller egentligen inte men jag låtsades som om jag gjort det så jag slapp fara på morgonen, for inte fören kl 2 :) fast då hade jag ett prov, som jag verkligen inte klarade av. Det gick verkligen inte så bra som de borde ha gjort. Fy på mig!

Åter igen, mina kompisar...jag är less på dom! Dom ringde nu mig igår, allihopa, högtalartelefon, och skrek på mig. Dom hade typ träffats alla och bestämmt sig för att ringa och va förbannad på mig och kasta en massa skit över mig! Så förbannat less, jag känner mig så trött, less och förbannad på allt det här. Det är så jävla onödigt, det är bara jävla barnfasoner, dom beter sig som om dom går i fyran... Jag satt bara där, hade lagt telefonen på bordet, även jag med högtalare för ville inte ha dom skrikandes i hörat, men nå mer va de inte, jag satt och pluggade och lyssnade på när dom skrek på mig. Jag sa inte ett ord! Under två timmar höll de på. Tack och lov behövde jag inte lyssna på de där själv, för som jag hade glömt så hade jag bestämmt med Honom och hans vänner att vi skulle hitta på något, så dom kom förbi och även dom hörde allt.

Tack för allt stöd


jag måste gå. 

Ovido - Quiz & Flashcards