Direktlänk till inlägg 19 april 2008

för längesen....inge mer tid

Av memory - 19 april 2008 17:12

det var ett tag sen jag skrev nu...väldigt längesen, men jag har liksom aldrig haft tid, jag har aldrig varit hemma.. 

Tid? hmm, ja du, det har det funnits mkt av, men sen av den typ av tid man velat ha är en annan sak.

Det var för längesen för att berätta, för mkt tid gick för att man ska återberättta.. det är gammalt nu.


Något nytt då; ja du, vad kan de vara? De är helg nu, lördag, snart kväll..

eller de beror på när det blir kväll, kanske redan är kväll??

Äsch jag vet inte, men det blir nog bra så här.

Idag? ja jag vet ärlgit inte vad det är med mig iadg, mne jag ahr typ inte gjort mkt annat än att sovit.. och de borde jag itne gjrot, elelr? jag är iaf jätte trött fortfarande, jag trorinte sånt är så bra?! det ärnog nå fel på mig...men jag orkar inte kolla upp det.


ikväll blir de typ chillchill med vännerna:) blir nice, får träffa lite folk man inte träffat på ett tag typ, och prata o prata ännu mera ;D

förhoppningsvis är inte en viss människa (E) med, för de blir så mkt trevligare utan henne, hon va med igår och de pratades väldigt väldigt mkt mindre än de brukar, det är liksom som om hon tar allt ifrån en bara av att sitta där, för själv ger hon ju ingenting, hon säger så lite hon finns mest bara där. fyfan! jag har nog aldrig riktigt gillat henne.


jag har fått skriva av mig lite skit nu, då kanske jag kan forstätta,och jag lovar jag ska frösöka att inte  vänta så länge inannan nästa.


slösa inte upp all tid ivärlden, spara lite åt mig också.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av memory - 31 augusti 2009 08:38

Jag antar att mitt liv inte riktigt har tid för denna blogg längre. Uppenbarligen. Men det klagar inte jag på, för jag vet ju allt som hänt ändå, det är bara ni som inte gör det.    Det kommer väl kanske komma några få låånga inlägg fram över iställ...

Av memory - 27 januari 2009 13:41

Har då inte skrivit sen julen, men det var jätte mycket att fixa till nyår och nyårsafton blev super bra, självklart en super jävla bra start på 2009! Helt utan folk som kom och försökte förstöra mitt humör, JIPPI! :D Sen väl när det nya året kom så ...

Av memory - 29 december 2008 14:37

Så då har det varit jul. Jag tror detta har varit den bästa julen på många år och det av många anledningar! Fick mycket av allt jag önskat mig också, tack! :) Sen har jag träffat massa släkt jag inte träffat på jätte länge, mycket mycket mycket trevl...

Av memory - 14 december 2008 00:12

Vi har bestämt oss för att försöka igen. Något som gör mig så sjukt jävla glad! Jag vet inte riktigt hur det blivit som det blivit men jag verkligen älskar det verkligen och bara hur vi kom hit, nu börjar det kanske vända för mig och bli bättre och b...

Av memory - 3 november 2008 22:58

hallå! framsteg.  Har pratat med några av mina kompisar som varit sur på mig, eller dom tog kontakt med mig, för jag har bestämmt mig att det är och var upp till dom, för jag har inte gjort något fel. Hur som helst så sa dom lite saker, saker som de...

Ovido - Quiz & Flashcards