Alla inlägg den 13 maj 2008

..

Av memory - 13 maj 2008 22:15

jag måste verkligen ta tag i allt nu. . detta, skolan, vännerna, familjen. allt!

  • försöka komma ikapp i skolan, så jag orkar hålla på..
  • skriva av mig lite oftare kanske
  • prata ut me några vänner...tror det behövs, har varit en jävla massa skit på senaste tiden och jag tror det kan vara mitt fel. Förlåt
  • familjen; ja du, svår men jag vill. det ska gå. jag kommer klara allt. Saker och ting är verkligen förrvirrande och snurriga omkring mig, men jag fick det till detta så därför borde jag kunde kringla ur det, eller?

Jadu. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag bara vet jag måste skriva av mig en jävla massa, har så mkt i mitt hhuvud nu att jag tror jag exploderar snart. Jadu, jag orkade inte skolan idag och inte igår heller. Låg bara hemma och sov. Tror bråket igår tog kol på mig. Saken är bara den att dom orden fick mig att börja fundera, tänk om det verkligen är så? Tänk om jag är på väg åt det hållet? Men då hjälper det faktiskt inte bara att säga att ni tror det är så, ni måste faktiskt hjälpa mig också, jag vet att det går inte om jag inte själv vill, men jag vill ju!! men jag kommer inte klara av att göra det själv. Tyvärr.  Så antigen eller antar jag?

Jag vet jag måste be om hjälp också, visa att jag vill ha eran hjälp, men ni vet? Jag tycker inte att ajg är på väg åt det hållet, jag är bara rädd för tänk om jag är det, men jag tycker inte det. det är ni som går, så det är ni som måste börja. tyvärr...för tror inte ni kommer det. ?


AAh helvetet så negativ jag är. jag måste sluta. jag måste lägga av, inge mer sådant!!! Från och med nu ska jag försöka vara iaf lite mera positiv saker som händer, försöka se de från den ljusa sidan...men som sagt jag försöker! jag lovar inget helt och hållet, jag bara försöker.



ska sova, ska vara tyst, ska gå. hejdå


I want it to be like it was before, but before dont exist 

Ovido - Quiz & Flashcards