Alla inlägg den 15 maj 2008

Av memory - 15 maj 2008 23:04

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag har verkligen inte klarat av det här med att ha blogg tror jag, eller ja det beror väl på hur man ser det.

Men jag tänkte, jag bara babblar på om en jävla massa som inte någon jävel fattar, bara jag och knappt att jag heller fattar. Vad är de för mening då att blogga? INGEN.

Plus att jag har haft världens nedgång nu senaste också, vet egentligen inte om jag riktigt tagit mig upp än, men som jag skrev sist, jag ska försöka vara positiv. Och jag har även tänkt försöka förklara saker och ting lite mera, lite bättre så att ni faktiskt kanske förstår lite mer, och det inte bara blir en jävla stor röra :D  Då får man bara hoppas att det går bra, och finns de någon fråga, så fråga :) inte för att jag egentligen förväntar mig något sådant, för jag tror inte det är så många som egentligen bryr sig om vad jag skriver, jag tror det kan vara mera av lite så här halvläsning, bara halvt läst osv osv. men jag bryr mig inte :) Jag skriver ändå, jag måste för att klara mig, jag har alltid skrivit, fast detta tror jag är första gången som jag gjort något sånt här, där folk kan läsa, och kanske känna igen de och känna sig träffade. Jag berättar mera här än vad jag gör i verkliga livet...jag pratar sällan om mig då, men jag vet egentligen inte varför jag gör det här? Kanske för att jag vet inte vilka som läser och jag vet inte vad dom tycker, och kommer heller aldrig få veta, om dom förstås inte säger något vilket jag har svårt att tro att någon kommer göra men haha, men jag vet inte, jag tror det är känslan av att jag vet inte vilka som läser och jag vet inte om någon bryr sig eller inte, jag vet alltså ingenting om de som läser och det kan vara bra? För då kanske jag kan skriva lite mera, få ut lite mera. Fast skriva sånt där jätte jätte personligt som jag läser att vissa gör i sina bloggar, och dom berättar exakt vad dom gjort idag och hur, varenda lite detalj, det kommer jag aldrig göra. Tror inte jag skulle klara av det, det skulle bli så snurrig och korvigt, plus att det skulle bli väldigt tråkigt. Så jadu, jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, tror itne jag kommer på så mycket mera just nu, eller? Nää, här är det tomt. Ska väl kanske ta och krypa ner i sängen och sova, så det blir fredag och helg någon gång :D mycket trevligt, fast jag vet dock inte vad jag ska göra i helgen, men det löser sig nog :) brukar oftast göra det. Jag menar ingenting illa men jag vill inte vara med E, jag vill inte vara med dig! Så snälla hör inte av dig till mig...förlåt, men just nu orkar jag inte, just nu känns de bara jobbigt, kanske känns annorlunda imorgon om du hör av dig, eller först vet jag att det inte kommer göra det för de burkar vara så, eller de beror väl på, men iaf sedan  när du väl är med så brukar det bli ganska bra oftast, beror som sagt på hur jag känner mig för tillfället. 

Helvete! Jag har redan brutit det jag lovat jag skulle börja med! Att skriva så ni förstår...men va fan, jag orkar inte skriva och förklara nu? Förlåt, men jag lovar jag ska göra det, jag gör det antingen imorgon eller så fort som jag kan :D jag lovar, jag lovar lovar lovar :D :D... måste komma ihåg detta nu. ;P haha bli inte sur om jag glömmer, för till slut kommer jag komma ihåg :)



Ovido - Quiz & Flashcards