Alla inlägg den 3 februari 2008

Av memory - 3 februari 2008 22:25

Ikväll har det inte blivit mycket gjort men, ändå har det hänt mycket?

Har sett tv, suttit vid datorn(skaffat bloggen!!), sett film(tv), åkt bil, köpt cola, en cocacola zero så lite nyttigt, och chips och sist ätit en semla. Hahah mycket ätande där. Jag har även haft världens bästa samtal men en av dom bästa människorna i världen. Tack för det M :)

Behövdes verkligen, och nu har vi bestämmt att träffas på torsdag.


hahah, lite rörigt inlägg fast det är ju bara mitt andra;) nä men jag pratar faktiskt i telefon nu så är små svårt att göra fyra(!) saker samtidigt,

-tänka-lyssna-prata/svara-skriva. hahah ;P aja ska sluta nu.

Ska gå och sova eller något.


-Fråga dig ibland på fullaste allavar om de människor som du umgås med lyfter dig drar ner dig-  /Richard ??

Av memory - 3 februari 2008 16:12

Så nu har jag också skaffat blogg, som alla andra, eller dom flesta?

Men jag ska prova det själv innan jag trycker ner det, fast jag kommer dock kanske inte skriva lika mycket som många gör, tror jag?

Inte menat att trycka ner någon nu, jag bara varnar för att det kanske inte lär bli så mkt, för jag är inte den bäste skrivaren så att säga, iallafall inte på blogga och skriva massa intressant så folk läser, fast det är jag typ inte annars heller men de hör inte hit. :)

Fast vad som helst kan ju hända, jag har ju faktiskt kommit en bit på vägen och iallafall skaffat en blogg, så vem vet? Jag blir kanske jätte bra på att skriva längre fram, the ones who'll stay will know, right? Om man nu kan vara dålig eller bra på att blogga men jag menar liksom att vara aktiv och skriva ofta osv, för det är väl egentligen det som är tanken lite grann med en blogg, att man skriver iaf någorlunda ofta?

Aja den som stannar får som sagt veta hur det går!

 Jag har ju nu som sagt skaffat en blogg (som ingen fattat de än.)

och då ska jag också förstås försöka uppdatera så mycket som möjligt, men att risken finns att de kanske inte blir så mycket.


Upprepade mkt, men ändå. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards