Alla inlägg den 23 februari 2008

Av memory - 23 februari 2008 00:10

jaha, då fick jag veta att den kompis jag ville skulle vara med imorgon inte kommer vara det, för hon for hem! TACK! du svek mig igen.

Jag tycker fortfarande om dig, men jag har börjat lära mig hur du är nu, och det är långt ifrån vad du säger dig vara; iaf när det gäller vissa saker.
men jag orkar inte ta upp det, jag har en ganska stark magkänsla av vad som skulle hända och just nu orkar jag inte me de!

Jag ska sluta försöka toffla efter dig en massa nu också, klarar du inte av det jag ibland säger; then FINE BY ME!Men prata inte då en massa skit om att du lyssnar på vad folk säger osv, för det är bara ren bullskit isf!


Och du & jag då? We made fucking plans dude?! What about them?  

Jag vet inte vad jag ska tro längre? Det kanske är som folk säger; att det är inte alltid meningen att folk ska hitta någon, vissa ska bara leva själva och olyckliga. Och självklart råkar jag vara en av dom. FUCK IT!


Imorgon så gäller det, eller kanske ska säga idag? Hoppas nu det blir bra, att det kommer bra me folk, och inge förstörande och massa sån skit, för då jävlar!!

Jag hoppas även att jag slipper ta socailt självmord, för jag klarar inte av att vara ensam.

I'm afraid, I dont wana be alone! But you're all leaving me!! Damn you guys!


 -I ate everything in the refrigerator, including a tub of peanut butter. No judgment-  / Izzie Stevens



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards