Alla inlägg den 28 februari 2008

Av memory - 28 februari 2008 14:56

Rubiken är bara oförklarlig :)

Dagens händelse; jag o min grupp på skolan vann pris ( en Ester ) för bästa manus, historia och handling. Filmen var alltså inte helt dålig :)

Ps. Alla slag var riktiga :).

andra händelsen för idag var nog när jag gick förbi ett hus med taket fullt av gapande duvor! Jag tror dom hade ett krismöte; om hur dom ska ta över världen! Vi måste stoppa dom! AAAARGH!! :) X(

Och mittemot var de dessutom en häck full med gapande små fåglar! Som ska hjälpa duvorna att ta över; jag har aldrig sett så många duvor på ett o samma ställe samtidigt förut!

LÄSKIGT!

Snart blir de tv :) gamla avsnitt av Gilmore Girls, men det är bra :)

pusshej :*


-Amor är en dålig skytt. Han träffar som regel inte alls den han siktat på. - /George Farquar


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards