Alla inlägg den 21 februari 2008

Yes

Av memory - 21 februari 2008 21:37

Jadu, då var det torsdag! snart fredag alltså snart helg!
Det kommer nog bli en bra helg :) hoppas jag då iaf. :)

lördagen kommer bli nice, eller de måste bli det, ananrs blir jag arg och mer less och kommer då ge upp mitt sociala liv!


Hmm det blir nog ingen dans på lördag..tyvärr men om jag ska hinna allt som måste hinnas så kan jag inte komma och det suger! :(

fast kanske kan lösa sig, jag får se helt enkelt.


Jag vill inte skola imorgon, jag vill sova ut! länge och mörkt. :)

inge äcklig skola och fan skap! helvetes fan vider!!


Jag ska sova nu iaf. pusshej & gonatt :*


- I was swimming. I was fighting. Then I thought, just for a second, I thought ‘What’s the point?’ And then I let go. I stopped fighting. Don’t tell anybody. - / Meredith Grey  -> Greys anatomy
 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards