Alla inlägg den 6 februari 2008

Av memory - 6 februari 2008 16:59

Skolan idag då, jobbigt och drygt. Fast såg film på svenskan, sen var det matte prov -det gick då långt ifrån så bra som jag hade hoppats på- sen var det två timmar samhällskunskap!

 Det är ganska länge, men jag klagar faktiskt inte. Läraren är bra och då blir det ju bara ännu bättre :)

Sen nu blir det inte så mycket, ska bara ta de lugnt, se tv eller något.

Kanske fara förbi E med en cola o chilla i hennes lägenhet. :)

that's nice .

Jag har iaf inte varit allt för dålig på att skriva, mycket bättre än jag själv trodde, fast frågan är väl då hur intressant det är?

Jag ska iallafall fara med cola till E nu, så vi hörs när vi hörs om vi hörs och vi ses när vi ses om vi ses! 

Puss:*


-Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.-  / Latinskt ordspråk

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards