Alla inlägg den 26 februari 2008

Av memory - 26 februari 2008 08:30

Det var några dagar sen jag skrev nu? Men jag har inte riktigt orkat.

Jag orkar dock inte dra vad som hänt i helgen, men det gör säkert ingenting :)

Idag har jag egentligen skola, men det var jag för lat för så jag struntade i den?

Fast jag kan ju i försig kanske fara på skolan efter lunch? Då kanske jag inte är lika lat. :) Och så får jag bara se tilll att försöka komma me någon riktigt bra anledning till varför jag itne var på första lektionen :) men det löser sig säkert, det brukar då göra det.

Jag tror fan jag far efter lunch alltså? Fast jag vet inte riktigt, det är matte italienska o engelska då? Och jag hatar allt av det där äckliga skiten! FY FAN!

Jag ska sova lite nu, sen får jag helt enkelt se vad jag gör för något?
Pusshej :*


-Glädje är själens hälsa.-  / Alf Ahlberg

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards