Alla inlägg under februari 2008

Av memory - 14 februari 2008 23:23

Jaha idag var de alltså alla hjärtans dag? jo man märkte ju verkligen någon skillnad, nä inte jag!

Jag blir ändå ledsen för det? Och så får det mig att undra om Han gjorde något spec till någon annan brud?  Jag vet att jag egentligen inte har någonting med det att göra...men ändå; jag vill inte att det ska vara så?


Hmm...jag var iaf med Han igår :) jag gillar det. fast det gör mig lite förrvirrad? Du beter dig verkligen som om du fortf gillar mig men ändå inte, för ibland verkar det vara exakt som du säger; att du verkligen inte alls bryr dig, men ibland? Jag vet inte riktigt, jag blir bara förrvirrad. Men jag gillar ändå att vara med dig :) 

Du är bra!  :)  Synd bara att det inte kunde bli som förut alltihopa?
Det kanske det kan också? bara jag ger det lite tid :) bara jag inte är för mycket hela tiden, och bara jag inte förstör det med något.
Nu ska jag verkligen visa att jag är inte alls som han tror! Jag ska bevisa det helt och hållet! Denna gång ska han inte kunna inte tro mig, som förut, även om jag alltid sagt som det varit har han ändå inte trott mig, men nu ska han inte inte kunna tro mig.



Haha jag vet detta blev ett VÄLDIGT mysko inlägg eftersom att ingen har någon aning om vad jag egentligen pratar om; men någon gång kanske jag kan förklara, så ni får nöja er med detta myskosak tillsvidare helt enkelt. :)


Firade ni alla hjärtans dag? vad gjorde ni/du? med?

-Sånt är ändå kul att veta, även om jag själv var helt äckligt negativ till denna dag- 


Kanske ska ta lite om sådant ni ändå har någon aning om; ja idag blev det inge skola för mig; hade världens äckligaste huvudvärk som slutade med att jag har beställt tid hos en optiker. Jag har haft ont i huvudet rätt ofta nu mera så mamma tyckte de va bäst att kolla synen :) men jag hoppas att det inte är något.

 Sen imorgon blir det inte heller skola, för jag vill inte, jag är less och det vet mamma och hon godkännde även att jag fick stanna hemma :)

 Sen blir det även knytkalas m bastu med ngra underbara vänner, längesen vi gjorde något så det ska bli kul :)

På lördag blir det dans och fest på kvällen utan nå dricka för mig dock, men sånt man kan klara sig utan ändå :) det blir nog roligt. 

ni får nogveta mera sedan.


Hoppas  ni haft en bra dag, för nu blir det sängen.


-Vänskap är kärlek utan vingar.- / Lord Byron

Av memory - 12 februari 2008 22:57

Idag, orkar inte dra allt, men det blir nog bra ändå :)


Ikväll blev det chill hos E med cola och tv. :) vi såg Gossip Girl, det är bra bra bra! :)
Fast blev en tidigt hemresa ikväll för jag hade tänkt vara lite duktigt och göra lite skolsaker men så blev det inte utan det blev en runda med bilen ist, övningskörning :D det gick hur bra som helst, fick dock panik en gång, men det gick bara bra :)

Så redovisningen jag ska ha imorgon? Den måste jag nog ta och göra lite senare kanske? hahah får se till att bli "sjuk" eller något annat lite mysigt eller så, fast kommer säkert inte gå bra? Fast jag orkar inte sitta uppe hela natten och göra det, för då blir det bara dåligt och jag orkar inte komma med världens sämsta ursäkt om varför jag inte kan, så därför är det lika bra att vara sjuk, eller egentligen inte, fast jag anser att det är det just nu. ?

Jag måste dock bli sjuk under dagen för jag har vissa andra lektioner som jag måste fara på och det suger. jag vill inte...hmm.. thats life...



aja det är tisdag idag, alltså en dag närmare torsdag vilket betyder en dag nämare !alla hjärtans dag! Ja jag vet jag är patetisk, men jag tycker verkligen inte om den dagen just nu, inte i år, inte just precis nu.

Det kommer ändå inte komma någon rolig överraskning förmig heller och så kommer man få se hur alla är så puttinuttiga med varandra, spec F & A, jobbigt och säga det men så är faktumet. Ni är på varandra mycket annars också så undra hur det blir då? Om inte tala om dom två väääldigt omtalade(dock negativt) paren på skolan, som sitter och hånglar tsm alla fyra i eett och samma rum, fast med sin sk partner, men ändå? Det är riktigt äckligt alltså. Folk måste få se det för att förstå.


Jag ska sova nu, för jag orkar som sagt inte att göra min samhällskunskaps uppgift även om jag verkligen borde, men jag orkar inte. Jag är lat :)




-"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag." - / nalle puh

Av memory - 11 februari 2008 23:16

Jag gillar måndagar konstigt nog. Slutar halv tolv och då far man hem och sover :) och efter v12 kommer jag sluta tjugofem i tio :) och då får man sova ännu längre och ibland sover man så länge att man inte går upp fören nästa dag <-tisdag.


Måndag idag ja, tre(två) dagar kvar tills de är torsdag = Alla Hjärtans Dag!<3 

Jag ska bojkotta den dagen! Jag orkar inte med den, jag orkar inte med allt jobbigt och sånt där?

"Det får oss singlar att känna oss misslyckade" JA TACK! (nejtack?)

Förlåt men jag är verkligen less, jag vill inte. Blir en vanlig dag för mig, oavsett vad så ska allt vara normalt för mig, inge trams. Inte om det inte är med -dig- och det är jag 100% på att det aldrig kommer bli igen. 


Vill att saker och ting ska vara annorlunda, du vet, som förut


Jag känner mig nere ikväll/idag, och jag vet inte varför? Jag har ingen anledning, eller? Jag är bara deppad...

 så ensamt 


-Jag är beredd att medge att jag inte alltid har rätt, med jag har heller aldrig fel. - /Samuel Goldwyn 

Av memory - 10 februari 2008 12:24

Idag är det söndag, en av dom tråkigaste dagarna ibland.


Idag blir det typ att städa mitt rum tror jag, har sagt det väldigt länge nu att jag ska göra men jag gör det aldrig så. Jag har dessutom världens träningsverk från dansen igår :( inge kul, fast känns ju på sätt o vis ändå bra. :)


Ja som sagt det blir nog inte mycket gjort idag, kan ju vara skönt också.

Sen vad som händer ikväll vet jag inte, kanske dra till E när hon kommer hem hit igen, bara att vänta o se. :)

Har ändå hänt mycket i helgen, fast ändå inte?

Hade ännu ett trevligt och långt samtal med M igår kväll :] mycket trevligt, våra samtal är dom bästa! :* 




-När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig.  -  / Nalle Puh




Av memory - 9 februari 2008 21:43

varför vann han? varför gick han vidare? nu blev jag ledsen :(

 Vart är världen på väg egentligen? Låten var verkligen inte bra, inte slagerlåt heller, och HAN(??), han är ju verkligen inte bra! Christer Sjögren?


Hmm..jag ska sluta klaga, det var ju nästan mitt nyårslöfte, att sluta klaga så mycket. Hittills har det inte gått så bra, men nyårslöften är till för att brytas va? 

Detta är dock första året jag någonsin haft nyårslöften, och det nyårslöftet jag hade(de me och inte klaga så mycket räknas inte) det var att inte äta godis; för jag åt alldelens för mycket godis! Och det är ett nyårslöften jag än så länge har hållt, det känns bra :)
Jag trycker numera i mig nötter och dylikt. Coca cola är också än väldigt bra sak för mig just nu, haha, botar huvudvärken! Helt seriöst det gör verkligen det, jag och en kompis behöver cola om vi har huvudvärk, speciellt om man är på skolan! då hjälper de aldrig att ta en alvedon. 



-
Allt kan bli till vrede, det är lätt. men att bli vred på rätt person i rätt grad och vid
rätt tidpunkt, med den rätta avsikten och på det rätta sättet, det är inte lätt -  
/Aristoteles

Av memory - 8 februari 2008 09:48

Sitter i skolan nu, har samhällskunskap, det är jätte tråkigt, mest för att vi har vikarie men.

Vi ska göra någon egen typ av redovisning om något brott, statistik osv, dyng tråkigt!

Man hittar ju ingenting! och sidorna som vikarien säger är bra, men det finns inte det jag vill få fram, så jag har gett upp. 

Vi ska ha redovisningen på onsdag nästa vecka, så är jag smart gör jag klart de tills dess och kan även vara sjuk ;D mycket smart, förutom att jag då måste göra det någon annan dag, en dag när bara jag ska redovisa och det vill jag inte, jag hatar sådant!

Men det löser sig säkert. :)

Nu är jag mycket roligare än alla andra och läser konstiga lagar och sånt som finns i andra länder, mycket roligt ;) hahah.



Att förlåta alla är en lika stor synd som att inte förlåta någon - Grekiskt ordspråk


Av memory - 7 februari 2008 23:25

Ovido - Quiz & Flashcards